باور عقلی و قلبی مسئولان، ضمانت اجرای طرح اعتلای بسیج دانشجویی است

جانشین رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: باور عقلی و قلبی مسئولان، ضمانت اجرای طرح اعتلای بسیج دانشجویی است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست تخصصی مسئولان سازمان بسیج دانشجویی کشور با اعضای بسیج دانشجویی استان تهران صبح امروز در مجموعه فرهنگی 13 آبان برگزار شد.

گزارش این نشست توجیهی با سخن محمدحسین علیپور دبیر طرح اعتلای سازمان بسیج دانشجویی در رابطه با طرح تحول و اعتلا آغاز شد. دبیر طرح اعتلای سازمان بسیج دانشجویی در سخنان خود گفت: ما با ترسیم شرایط شکل‌گیری این طرح از بیانات مقام معظم رهبری در دیدارهای دانشجویی، سندهای بالا دستی ابلاغی را بررسی و با مطالعه مدل‌های طرح تحول نویسی سازمانی به استخراج مدلی کاملاً بومی از بیانات ایشان پرداخته‌ایم.

در ادامه برخی از معاونان و اعضای ناحیه دانشجویی به بیان نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود در رابطه با نحوه و ضمانت اجرای این طرح آن در نواحی دانشجویی و لزوم تحول اساسی در نیرو انسانی پرداختند.

در پایان این نشست حمید بالایی جانشین رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در رابطه با طرح تحول و اعتلا و نسبت آن با نواحی استانی توضیحاتی ارائه کرد، وی ضمانت اجرای این طرح را در باور عقلی و قلبی مسئولان و بسیجیان شاغل در رابطه با تغییر در سطح بسیج دانسته و لزوم همکاری و هماهنگی کامل نواحی استانی با سازمان را مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023060

وب گردی

وب گردی