روابط عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها باید استادان نخبه و انقلابی را معرفی کنند

مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان گفت: روابط عمومی‌ها باید دانشجویان پژوهشگر و استادان نخبه و انقلابی را معرفی کنند و ستون‌هایی برای دریافت یادداشت‌ها و مطالب این افراد در روزنامه در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست مدیران روابط عمومی مراکز استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی در کتابخانه دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات در حال برگزاری است.

محمدامین ایمانجانی مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان در این مراسم گفت: بیش از دوسال است که مسئولیت روزنامه را به عهده گرفتم و در طی این مدت سعی کردیم جایگاه این رسانه را در جامعه علمی و آموزشی تثبیت کنیم و تحولات دانشگاه آزاد را به جامعه منتقل کنیم.

وی افزود: رسانه‌های دانشگاه آزاد جایگاه مطلوبی در سراسر کشور دارند و می توان ادعا کرد که روزنامه فرهیختگان یکی از ۳ رسانه برتر مکتوب کشور است.

ایمانجانی تاکید کرد: روزنامه فرهیختگان در زمینه فضاسازی و فکر‌سازی فعالیت دارد و اکثر محتواها را خود تولید می کند؛ همچنین یک جلد مخصوص دانشگاه با نگاه ویژه به دانشگاه آزاد اسلامی چاپ می شود و چهره‌های مختلف علمی دانشگاهی به این روزنامه افزوده شده است.

مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان اظهار کرد: مباحث جریانی و عملیات‌های رسانه ای بیشتر در صفحه اول روزنامه چاپ می شود تا در بزنگاه های رسانه ای گفتمان سازی و جریان سازی کند که با جریان سازی های رسانه ای، پژوهش های دانشگاه آزاد اسلامی مثلاً در حوزه کشاورزی در سطح جامعه نمایان و تاثیرگذار شده است.

وی افزود: نباید از روابط عمومی و بدنه دانشگاه جدا شویم و جریان سازی رسانه های مکتوب در سطح نخبگی است.

ایمانجانی با بیان اینکه فرهیختگان چهارمین روزنامه پرتیراژ کشور است، گفت: روزنامه فرهیختگان در سطح همه واحد‌های دانشگاه و جامعه علمی پخش می شود تا بار علمی دانشگاه را در جامعه نمایان کند و پای دغدغه های دانشجو و استاد بنشیند.

مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان تصریح کرد: توزیع روزنامه در سطح استان های کشور به عهده نمایندگان مخصوص است و درحال طراحی مدلی هستیم که سوژه های واحدها را بیشتر دریافت و بررسی کنیم همچنین پژوهش هایی که در واحدها انجام می شود در سطح ملی بررسی می شود.

ایمانجانی در پایان تاکید کرد: روابط عمومی ها باید دانشجویان پژوهشگر و استادان نخبه و انقلابی را معرفی کنند و ستون هایی برای دریافت یادداشت ها و مطالب این افراد در روزنامه درنظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023069

وب گردی

وب گردی