اولتیماتوم پلیس به هنجارشکنان/ برخورد قاطع در انتظار مروجان بدحجابی در مترو

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه پلیس در برخورد با کسانی که مروج بدحجابی هستند، برنامه منسجمی دارد خطاب به آنهایی که با حساب و کتاب و هدفمند هنجارشکنی می‌کنند، گفت: هنجارشکنان مطمئن باشند که برخورد قاطع پلیس در انتظارشان است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت، درخصوص برخورد با بدحجابی و بی‌حجابی در متروی تهران اظهار داشت: پلیس در بحث برخورد با کسانی که بی‌حجابی و بدحجابی را ترویج می‌کنند برنامه منسجمی دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: نمی‌خواهم بگویم که حتما و قطعا پلیس به تنهایی این کار را انجام می‌دهد ولی باید بگویم که تقریبا پلیس تنهاست؛ پلیس در این بخش و در جاهای مختلف با اشکال مختلف به عنوان یکی از اولویت‌های ویژه این موضوع را در دستور کار داشته و برای متروی تهران نیز طرح ویژه‌ای در دست اقدام است.

سردار رحیمی در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون برخوردی با بدحجابی‌ و بی‌حجابی موجود در مترو صورت گرفته یا نه؛ گفت: برخورد موردی داشته‌ایم اما اینکه بخواهیم طرحی اختصاصی برای برخورد با ناهنجاری‌ها در مترو انجام دهیم انشاءالله این طرح متعاقبا اعلام خواهد شد.

این مقام ارشد پلیس تهران در پاسخ به دغدغه شهروندان در سامانه فارس من، مبنی بر اینکه صحبت رئیس پلیس تهران در برخورد با ناهنجاری‌ها در حد گفتار نباشد گفت: قطعا مردم این را بدانند که بحث عفاف و حجاب و برخورد با هنجارشکنان از جمله اولویت‌های ویژه پلیس تهران است.

وی گفت: البته برخورد پلیس با افراد متفاوت است؛‌ اگر احساس کنیم که برخی افراد مثلا در فضایی قرار گرفته‌ و به واسطه آن برخی موازین را رعایت نمی‌کنند برخوردمان ایجابی و آموزشی است اما با آنهایی که هدفمند و با حساب و کتاب دنبال هنجارشکنی هستند برخورد پلیس متفاوت و قاطعانه است؛ چراکه در این حوزه اشراف کامل پیدا کرده‌ و برخورد قاطع خواهیم داشت.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1023083

وب گردی

وب گردی