توضیح نیروی دریایی ارتش درباره خبر رزمایش مشترک ایران و روسیه

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش اعلام کرد: نیروی دریایی ارتش در تدارک برگزاری رزمایش دریایی مشترک ایران و روسیه در شمال اقیانوس هند و دریای عمان است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، روابط عمومی نیروی دریایی ارتش در خصوص رزمایش بین دو کشور ایران و روسیه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نیروی دریایی ارتش در تدارک برگزاری رزمایش دریایی مشترک ایران و روسیه در شمال اقیانوس هند و دریای عمان است.

در این اطلاعیه آمده است: همزمان با حضور امیر دریادار حسین خانزادی در مراسم روز نیروی دریایی ارتش روسیه در شهر سنت پترزبورگ، برخی از رسانه‌های داخلی با درک اشتباه و غلط از سخنان فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص رزمایش دریایی مشترک بین دو کشور ایران و روسیه، اخبار غیر واقع و نادرستی مبنی بر برگزاری این رزمایش در خلیج فارس را در فضای رسانه‌ای منتشر کردند.

این اطلاعیه می‌افزاید: در همین راستا و با توجه به ملاقات و گفتگوی صورت گرفته توسط امیر دریادار حسین خانزادی با فرمانده نیروی دریایی روسیه، ایران در تدارک برگزاری رزمایش بین دو نیروی دریای ایران و روسیه در شمال اقیانوس هند و دریای عمان است که برنامه ریزی درباره آن جریان دارد.

روز گذشته خبرگزاری دولتی ایرنا در مصاحبه‌ای با دریادار حسین خانزادی فرمانده از قول فرمانده نیروی دریایی ارتش از برگزاری رزمایش مشترک ایران و روسیه در منطقه اقیانوس هند، دریای مکران، تنگه هرمز و خلیج فارس خبر داده بود.

کد خبر: 1023092

وب گردی

وب گردی