فراخوان مقالات همایش ملی اعجاز قرآن منتشر شد

فراخوان مقالات همایش ملی اعجاز قرآن با تأکید بر آرای علامه طباطبایی (ره) به همت گروه قرآن‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، فراخوان مقالات همایش ملی اعجاز قرآن با تأکید بر آرای علامه طباطبایی (ره) به همت گروه قرآن‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.

حجت‌الاسلام سید محمدحسن جواهری مدیر گروه قرآن‌پژوهی پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی و دبیر علمی همایش ضمن اعلام این خبر گفت:‌ همایش ملی اعجاز قرآن با تأکید بر آرای علامه طباطبایی (ره) به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دارالقرآن علامه محمدحسین طباطبایی(ره) همزمان با سی‌ونهمین سالگرد ارتحال این عالم آبان‌ماه سال جاری در قم برگزار خواهد شد.

به همین مناسبت فراخوان مقالات این همایش با محورهای اعجاز و تحدی، اعجاز بیانی قرآن، اعجاز علمی قرآن، اعجاز تأثیری قرآن، اعجاز معارفی قرآن، اعجاز تشریعی قـرآن و دیگر وجوه و مسائل فرعی اعجاز قرآن منتشر می‌شود.

دبیر علمی همایش اعجاز قرآن همچنین افزود: مهلت ارسال چکیده مقالات تا پایان مردادماه ۹۸ بوده و مهلت ارسال اصل مقالات نیز تا پایان شهریورماه سال جاری و روز برگزاری همایش نیز همزمان با سالروز رحلت علامه طباطبایی (ره) نیمه دوم آبان ماه ۹۸ تعیین شده است.

جواهری با دعوت از جامعه علمی کشور برای ارسال مقالات خود به دبیرخانه همایش خاطرنشان کرد:‌ مقالات دریافتی از سوی دبیرخانه همایش ارزیابی شده و در چندین جلد چاپ و منتشر می‌شود و مجموعه مقالات منتخب با حضور استادان و علما در روز برگزاری همایش رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023093

وب گردی

وب گردی