برگزاری جلسه هم‌اندیشی میزبانان مسابقات همگانی دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی

سرپرست مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران کل تربیت بدنی این دانشگاه از راه اندازی چند لیگ درون دانشگاهی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه هم‌اندیشی میزبانان مسابقات همگانی دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

کمال جوانمرد سرپرست مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این نشست گفت: واحد های دانشگاه آزاد باید در فصل جدید نفرات مستعد را شناسایی کنند تا دانشجویان وارد تیم های حرفه ای شوند.

وی افزود: مسابقات کشوری در ماه های اخیر برگزار شد و واحد های دانشگاه آزاد درکنار این مسابقات درآمد زایی کردند و هیچ واحدی اعتراض به میزبانی مسابقات کشوری نداشته است.

جوانمرد ادامه داد: ورزش در دنیا به یک صنعت تبدیل شده است. برگزاری رویدادهای ورزشی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی درآمدزایی دارد.

وی افزود: سال جاری ۲۴ تیم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور خواهیم داشت که این تیم‌ها به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واگذار می‌شود.

سرپرست مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: قهرمانان رقابت‌های ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به مسابقات قهرمانی راه پیدا می‌کنند. سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی ۱۶ تیم در لیگ برتر داشت که تمامی این تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها توانستند مقام کسب کنند و بیش از ۵۰ درصد بدنه این تیم ها متعلق به این دانشگاه بوده است.

جوانمرد خطاب به میزبانان مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: ۷۵ درصد شاکله تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر باید از بدنه دانشگاه آزاد اسلامی باشند؛ ازهمین‌رو در این رویدادهای ورزشی باید از دانشجویان استعدادیابی صورت بگیرد.

وی از برگزاری لیگ فرهیختگان در سال جاری خبر داد و یادآور شد: در سال جاری چند لیگ درون دانشگاهی خواهیم داشت یکی از این لیگ‌ها، لیگ فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

دانشگاه آزاد اسلامی پیشگام تیم‌‌داری در مسابقات کشوری جودو

در ادامه این نشست حامی مسئول انجمن جودو گفت: خوشحالم که پس از ۴ سال، دانشگاه آزاد اسلامی مسابقات جودو را برگزار می کند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی قطب جودو است و این اتفاق خوبی برای پویایی رشته جودو است.

حامی ادامه داد: رئیس فدراسیون جودو نگاه ویژه ای به مسابقات کشوری دارد و دانشگاه آزاد مجددا پیشگام شد تا در مسابقات کشوری تیم‌‌‌داری کند.

خسرو شیری مسئول انجمن دوومیدانی نیز در ادامه این نشست گفت: مسابقات دوومیدانی در مجموعه آفتاب برگزار می شود و ظرفیت بالایی برای برگزاری مسابقات وجود دارد و امیدواریم که واحد های دانشگاه آزاد برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی کنند.

برگزاری ۲۲ رویداد ورزشی در دو بخش دختران و پسران در شهریورماه سال جاری در دانشگاه آزاد

کامران کتال رئیس اداره مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی در پایان درباره فعالیت های ورزشی دانشگاه آزاد در سال جاری تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ۲۲ رویداد ورزشی در دو بخش دختران و پسران در شهریورماه سال جاری برگزار می‌کند که این مسابقات از دوم شهریورماه سال جاری آغاز و تا ۶ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: در این مراسم میزبانان و کادر فنی مسابقات ورزشی شهریورماه سال جاری این دانشگاه حضور دارند. امسال برای نخستین بار المپیاد ورزش‌های رزمی و مسابقات ورزش‌های الکترونیکی را در دو بخش دختران و پسران برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023094

وب گردی

وب گردی