مهم ترین برنامه های سومین روز اردوی توانمندسازی دانشجویان عضو کانون‌های هلال‌احمر

اردوی توانمندسازی دانشجویان عضو کانون‌های هلال‌احمر با برپایی کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و مهارتی در حال برگزاری است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نیشابور، روز گذشته در اردوی سراسری آموزشی توانمندسازی مهارتی و معرفتی دانشجویان عضو کانون‌های هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد نیشابور برگزار می‌شود، کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و مهارتی با عنوان انسان در جهان معاصر، آموزش کمک‌های امدادی روان‌شناختی پس از بلایا با بیان نکات مهم امدادی با شرکت همه دانشجویان عضو کانون‌های هلال‌احمر دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور برگزار شد.

حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان خواهر شرکت‌کننده در این اردو به زیارت امامزاده محروق و امامزاده ابراهیم مشرف شدند و از آرامگاه‌های عطار و خیام بازدید کردند.

شرکت‌کنندگان از ساعت ۲۱ در محفل انس قرآن با قرائت استاد برجسته بین‌المللی حاج‌حامد شاکرنژاد حضور یافتند و از لحظات روحانی مجلس بهره‌مند شدند.

اردوی سراسری آموزشی توانمندسازی مهارتی و معرفتی دانشجویان عضو کانون‌های هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد نیشابور در حال برگزاری است. این دانشگاه در دو مرحله با شرکت حدود ۴۵۰ دانشجوی خواهر عضو کانون‌های هلال احمر در تاریخ پنجم تا دهم مرداد و مرحله دوم با حضور حدود ۵۰۰ دانشجوی برادر عضو کانون‌های هلال احمر در تاریخ دهم تا پانزدهم مرداد ماه در واحد نیشابور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023194

وب گردی

وب گردی