قیمت خودرو کاهش می‌یابد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در هفته های اخیر قیمت خودرو سیر کاهشی داشته و مطمئن باشید ما هم با افزایش قیمت برخورد خواهیم کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان حمایت از مصرف کننده و سازمان تعزیرات در حال پیگیری قیمت مرغ هستند، راجع به قیمت روغن موتور، اظهار داشت: ارائه قیمت بیشتر از مصوبه ستاد تنظیم بازار، بدون تردید خلاف است و حتما برخورد میدانی انجام می شود.

رحمانی در خصوص برنامه جلوگیری از افزایش قیمت خودرو با بیان اینکه برنامه کلی تثبیت قیمت است، افزود: در این باره چندین اقدام لازم است که یکی از آنها تولید است. خوشبختانه در حال حاضر این امر بعد از نوسانات قیمت، نسبتا به حالت متعادلی رسیده و تولید مرتب در حال انجام است.

وی ادامه داد: با این وضع در هفته های اخیر قیمت خودرو سیر کاهشی داشته و مطمئن باشید ما هم با افزایش قیمت برخورد خواهیم کرد.

وزیر صنعت معدن تجارت در خصوص مجوزهای صنعت معدن به «رمز ارزها» با بیان اینکه هنوز مصوبه آن ابلاغ نشده است، گفت: تصمیم اولیه دولت این است که استخراج رمز ارزها به رسمیت شناخته شود اما بهره برداری از آن نه، یعنی تنها می‌توانند آن را استخراج و صادر کنند.

کد خبر: 1023217

وب گردی

وب گردی