جزئیات ثبت‌نام استادان در سامانه پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی طی دستورالعملی، جزئیات ثبت‌نام استادان در سامانه پایش آزاد را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی و مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل ثبت‌نام اساتید در سامانه پایش آزاد را به رؤسای استان‌‌ها، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

براساس این دستورالعمل؛ با توجه به راه‌اندازی سامانه پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس http://irn.iau.ac.ir لازم است، تمامی استادانی که به عنوان استاد راهنما یا مشاور با پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و یا رساله‌های دکتری همکاری خواهند داشت، در این سامانه ثبت‌نام و زمینه‌های پژوهشی مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

در این دستورالعمل تأکید شده از ترم آینده به بعد تمامی پروپوزال‌های ارائه‌شده برای پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و یا رساله‌های دکتری در راستای زمینه‌های پژوهشی انتخاب شده، در این سامانه باشد.

لازم به ذکر است به‌روزرسانی اطلاعات (تلفن همراه) در سامانه ساجد دانشگاه آزاد اسلامی و در سامانه CITC (پایه و مرتبه) ضروری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023259

وب گردی

وب گردی