تارانتینو پدرم را «احمقِ از خود متشکر» نشان داده است

دختر بروس لی اسطوره فیلم‌های رزمی تاریخ سینما معتقد است: کوئنتین تارانتینو در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» پدرش را به عنوان یک «احمق ازخود متشکر» نشان داده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و به نقل از ایندی‌وایر، «شانون لی» دختر اسطوره هنرهای رزمی «بروس لی» در اعتراض به کوئنتین تارانتینو» سازنده فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» لب به سخن گشود.

او معتقد است کوئنتین تارانتینو در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» پدرش را به عنوان «احمق از خود متشکر» نشان داده است. اشاره شانون به سکانسی است که شخصیت کلیف بوت با بازی «برد پیت» و بروس لی باهم مبارزه می‌کنند.

دختر بروس لی می‌گوید: واقعا سخت و ناراحت کننده است که در سالن سینما بنشینی و به مردمی گوش کنی که در حال خندیدن به پدرم هستند. نقشی که مایک مو از پدرم بازی کرده، کاریکاتوری از شخصیت پدرم است. آنچه که برایم مهم است این است که بروس لی به عنوان یک انسان واقعا که بود و چطور زندگی کرد.

«روزی روزگاری در هالیوود» یک فیلم در ژانر کمدی سیاه جنایی به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین تارانتینو و محصول سال ۲۰۱۹ ایالت متحده آمریکا است. لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، کرت راسل، تیموتی اولفینت، داکوتا فانینگ، لوک پری، مارگارت کوالی و آل پاچینو ستارگان فیلم هستند. روزی روزگاری در هالیوود، نهمین فیلم بلند تارانتینو است و داستان آن در سال ۱۹۶۹ و شهر لس آنجلس رخ می‌دهد و ماجرای یک بازیگر تلویزیونی به نام ریک دالتون را دنبال می‌کند که به همراه بدلکار خود، کلیف بوث در جستجوی راهی برای ساخت یک فیلم و موفقیت در هالیوود هستند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1023308

وب گردی

وب گردی