هوش مصنوعی به حل مشکلات صاحبان مشاغل کمک می‌کند

یک شرکت فناوری با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند مشکلات عمیق و جدی صاحبان مشاغل که حل آنها توسط انسان ها ممکن است سال ها طول بکشد را در چند دقیقه حل کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سیستم هوش مصنوعی شرکت اسپارک‌بیاند می‌تواند با تولید 4 میلیون فرضیه در دقیقه برای بررسی هر مشکل سرانجام یک فرضیه را انتخاب و آن را برای حل مشکل خاص مطرح شده پیشنهاد دهد.

این سیستم هوش مصنوعی در واقع یک پلاتفورم حل مشکل است که مانند یک موتور جستجو عمل کرده و برای پیش بینی نتایج، شناسایی و کشف الگوها و بهره مندی از مزایای وجود انبوه داده ها در سراسر وب قابل استفاده است.

سیستم یادشده با تجزیه و تحلیل داده های در اختیار شرکت و نیز جمع آوری داده های تازه از وب در قالب اخبار، نقشه ها، ویکی پدیا و دیگر منابع برای نتیجه گیری و ارائه فرضیه نهایی تلاش می کند.

سیستم هوش مصنوعی مذکور تا به حال موفق به تهیه بیش از هفت میلیارد فرضیه شده و استفاده از آن در مجموع بیش از یک میلیارد دلار منفعت تجاری برای مشتریان به ارمغان آورده است. انتظار می رود در سالهای آینده نرم افزارهایی از این دست بتوانند راه حلهای مناسبی را با سرعت بالا برای کاربران علاقمند به ارمغان آورند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023322

وب گردی

وب گردی