وزیر بهداشت لبنان به ایران می آید/چند تفاهم نامه مهم امضا می شود

مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت گفت: در سفر وزیر بهداشت لبنان، تفاهم نامه جامع همکاری ایران و لبنان در زمینه های دارو، تجهیزات پزشکی، بهداشت و...، به امضا می رسد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن اسدی لاری گفت: دکتر «جمیل جبق» وزیر بهداشت کشور لبنان در راس یک هیئت عالی رتبه از جمله مدیران دارویی و بهداشتی، به دعوت وزیر بهداشت کشورمان به جمهوری اسلامی ایران سفر می کند.

وی افزود: در این سفر تفاهم نامه جامع همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و لبنان در زمینه های دارو، تجهیزات پزشکی، بهداشت، تحقیقات و آموزش پزشکی، تحقیق و توسعه سلامت به امضا می رسد.

اسدی لاری گفت: در این سفر وزیر بهداشت لبنان از نظام سلامت ایران اعم از مراکز بهداشتی درمانی، مراکز تولید دارو، مراکز تحقیقات پزشکی در تهران و مشهد مقدس نیز بازدید می کند.

مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت یادآور شد: وزیر بهداشت لبنان و هیات همراه علاوه بر دیدار با معاون اول رئیس جمهور و مدیران ارشد وزارت بهداشت در نشست های تخصصی با مدیران ارشد نظام سلامت کشورمان برای تبادل نظر پیرامون طرح های کلان سلامت در حال اجرا در دو کشور شرکت می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023382

وب گردی

وب گردی