هزینه ثبت‌نام آزمون‌های دانشنامه پزشکی در زمان توزیع کارت دریافت می‌شود

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: هزینه ثبت نام برای شرکت در آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در زمان دریافت کارت ورود به جلسه اخذ می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام برای شرکت در شصت‌و‌ششمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی‌و‌سومین دوره آزمون دانشنامه فوق‌تخصصی پزشکی از چهارشنبه ۹ مرداد آغاز شد

آزمون کتبی شصت و ششمین دوره دانشنامه تخصصی و سی و سومین دوره دانشنامه فوق تخصصی پزشکی ۷ شهریور ماه در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران برگزار می‌شود.

ثبت نام برای این آزمون ها تا ۱۸ مرداد ۹۸ انجام می گیرد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام اینترنتی جهت شرکت در آزمون و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

لازم به ذکر است ثبت نام صرفاً بصورت اینترنتی است. همچنین کارت ورود به جلسه این آزمون ها در روزهای ۵ و ۶ شهریورماه ۹۸ توزیع می شود.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده است داوطلبان باید هزینه ثبت نام را بر اساس دستورالعمل در زمان دریافت کارت پرداخت کنند و در این مرحله نیاز به پرداخت هزینه نیست. چنانچه داوطلبی نوع آزمون (نوبت اول یا دوم و یا...شفاهی) خود را به اشتباه انتخاب کرده باشد قادر به دریافت کارت نخواهد شد به همین منظور داوطلبان باید در انتخاب نوع آزمون دقت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023415

وب گردی

وب گردی