قهوه خانه سنتی آتش گرفت/ مرگ ۳ مرد و یک زن در میان آتش

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از وقوع آتش سوزی در قهوه خانه سنتی و فوت ۴ شهروند خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در مورد حادثه آتش‌سوزی در یک قهوه خانه سنتی گفت: در ساعت ۵۰ دقیقه بامداد امروز وقوع یک فقره آتش‌سوزی در یک قهوه خانه سنتی در محدوده بلوار کشاورز به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ماموران آتش نشانی از چهار ایستگاه آتش نشانی به سمت بلوار کشاورز حدفاصل خیابان ۱۶ آذر تا خیابان کارگر شمالی اعزام شدند که اولین گروه 2 دقیقه و 20 ثانیه پس از وقوع حادثه به محل رسید.

علیرغم تلاش مأموران آتش نشانی در این حادثه سه مرد و یک زن جان خود را از دست دادند

ملکی گفت: با حضور آتش نشانان مشخص شد یک قهوه خانه سنتی در طبقه منفی یک ساختمان سه طبقه دچار حریق شده بود که آتش به بخش‌هایی از طبقه همکف که یک انتشارات نیز بود سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با ورود ماموران آتش نشانی تعدادی از شهروندان از داخل قهوه خانه بیرون آورده شدند اما اعلام کردند که چند نفر هنوز در میان شعله های آتش قرار دارند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در دل آتش یک جوان بیست و چند ساله که علائم حیاتی نداشت پیدا شد که با تلاش ماموران به زندگی بازگشت.

ملکی گفت: اما متاسفانه علیرغم تلاش مأموران آتش نشانی در این حادثه سه مرد و یک زن جان خود را از دست دادند.

با حضور آتش نشانان در دل آتش یک جوان بیست و چند ساله که علائم حیاتی نداشت پیدا شد که با تلاش ماموران به زندگی بازگشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: متأسفانه در قهوه خانه های سنتی عموما با چوب و الیاف تزئیناتی به کار برده می شود که همین باعث اشتعال سریع این مواد و گسترش آتش می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023448

وب گردی

وب گردی