بحثی درباره سرلیستی موسوی‌لاری در جبهه اصلاح‌طلبان مطرح نشده است

عضو جبهه اصلاح‌طلبان ایران گفت: تاکنون در جلسات این جبهه درباره سرلیستی وزیر کشور دولت اصلاحات از حوره انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس بحث نشده است.

عبدالکریم حسین‌زاده عضو جبهه اصلاح‌طلبان ایران با اشاره به جمع‌بندی این جبهه درباره نحوه ورود به انتخابات مجلس گفت: جلسات این جبهه به صورت مداوم در حال برگزاری است و در حال تدوین سازوکارها برای ورود به انتخابات هستیم.

گفتگوی تفصیلی| تاجرنیا: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند انتخابات را تحریم کنند/ شورای سیاست‌گذاری دکّان برخی اصلاح‌طلبان شده است

وی درباره احتمال سرلیستی عبدالواحد موسوی لاری در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران، ادامه داد: تاکنون در جبهه اصلاح‌طلبان ایران دراین زمینه بحثی مطرح نشده است، تازمانی که ثبت‌نام‌ها انجام نشود و افرادی که از سوی شورای نگهبان تائید صلاحیت می‌شوند، مشخص نشوند، بحث سرلیستی و بسته شدن لیست مطرح نخواهد بود.

نماینده نقده در مجلس با بیان اینکه اصلاح‌طلبان قطعاً با برنامه‌های مدون در انتخابات حضور خواهند یافت، افزود: اینکه گفته می‌شود اصلاح‌طلبان با انتخابات قهر خواهند کرد نادرست است، صندوق رای محل گفت‌وگوی همه جریان‌های سیاسی کشور است.

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: پیش از انتخابات گفت‌وگوهای سیاسی شکل می‌گیرد و جریان‌های سیاسی بر اساس این گفتمان‌ها به کاندیداهای مورد نظر خود رای می‌دهند.

تسنیم

کد خبر: 1023506

وب گردی

وب گردی