انهدام  باند مسلح موادمخدر در شرق کشور/کشف یک تن و 375 کیلوگرم مرفین

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: اعضای یک باند مسلح و سابقه دار موادمخدر که سال‌ها در استان‌های یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کردند، شناسایی ودستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار مجید شجاع در جمع خبرنگاران،گفت: با تلاش پلیس استان خراسان جنوبی، طی چند عملیات جداگانه اعضای یک باند مسلح و سابقه دار موادمخدر که سال‌ها در شرق کشور فعالیت های مجرمانه انجام می دادند، شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این عملیات ها، 6 قبضه سلاح گرم کشف و ۱۴ نفر از رابطان مواد مخدر و 3نقر از اشرار نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از اعضای این باند، ۱۶۷ کیلو در استان یزد و ۱۲۷ کیلوگرم شیشه در خراسان‌ جنوبی کشف شد، ادامه داد: با توجه به کشف ۴۹۷ کیلوگرم شیشه از ابتدای امسال میزان کشفیات مواد مخدر صنعتی در استان ۲ برابر شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰ باند موادمخدر در این استان رهگیری، شناسایی و منهدم شدند که بیشتر اعضای این باندها از مرزهای جنوب شرقی وارد استان شده بودند.

وی از کشف ۲ هزار و ۱۲۶ کیلوگرم انواع موادمخدر در 7 روز گذشته توسط فرماندهی انتظامی خراسان‌ جنوبی خبر داد و گفت: در ۲۵ عملیات جداگانه ۶۵ قاچاقچی دستگیر شدند که مهم ترین این عملیات‌ها کشف یک هزار و ۳۷۵ کیلوگرم مرفین طی عملیات مشترک با استان خراسان رضوی در شهرستان"طبس" بوده است.

سردار شجاع با بیان اینکه ۲۳ دستگاه خودرو در کشفیات اخیر توقیف شده است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۸۲ خودرو متوقف که نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023570

وب گردی

وب گردی