فعالیت اردوی جهادی سلامت در خوزستان با حدود ۱۲ هزار ویزیت پزشکی و دام‌پزشکی

خدمت‌رسانی و فعالیت اردوی جهادی سلامت دانشگاه آزاد اسلامی در خوزستان با حدود ۱۲ هزار ویزیت پزشکی و دام‌پزشکی ادامه دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، اردوی جهادی سلامت دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به مدت ۱۰ روز در دو حوزه پزشکی و دامپزشکی در مناطق سیل‌زده، زلزله‌زده و محروم خوزستان، خدمات خود را به مردم ارائه کرد.

خدمات پزشکی این کمیته در سه دستگاه کانکس مجهز توسط ۱۳ پزشک عمومی، ۱۹ پرستار، ۸ ماما و ۶ دامپزشک از دانشگاه‌های آزاد اسلامی قم، کازرون، شوشتر، مسجدسلیمان و واحد اهواز صورت گرفت.

نکته دارای اهمیت در این خدمت‌رسانی، استفاده از تله مدیسین برای نخستین بار بود که یک تیم تخصصی پزشکی از بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی، تیم مستقر در مناطق اعزامی را پشتیبانی و مشاوره تخصصی به بیماران داده می‌شد.

۴۳ روستا در شهرهای اهواز، باوی، کارون، شادگان، حمیدیه، سوسنگرد، دارخوین، مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و گل‌گیر از خدمات این کمیته بهره‌مند شدند. در مدت ۱۰ روز خدمت رسانی، ۴ هزار و ۸۶ ویزیت و درمان توسط تیم پزشکی و ۷ هزار و ۸۱۱ ویزیت و درمان توسط تیم دامپزشکی انجام شد.

در کنار این خدمات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان هم بسته‌های بهداشتی شامل ۲ هزار و ۶۰ بسته پوشک بچه، ۴ هزار بسته پدهای بهداشتی بانوان و ۳ هزار ۶۰۰ بسته دستمال کاغذی را در این مناطق توزیع کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023576

وب گردی

وب گردی