عملکرد دولت در تامین کالاها بر سبد رای اصلاحات تاثیرگذار است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اصلاح طلبان، حامیان اصلی روحانی در انتخابات بودند و قطعا عملکرد دولت در سبد رأی آنان اثرگذار خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ،حجت الاسلام احمد سالک با انتقاد از عملکرد دولت در تخصیص ارز دولتی برای تأمین کالاهای اساسی،گفت: مثل روز برای همه روشن است که دولت در این زمینه عملکرد بسیار ضعیفی داشته است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی در بودجه سال ۹۸، ۱۴ میلیارد دلار را برای تامین کالاهای اساسی مردم در نظر گرفت اما دولت در عمل توجهی به این قانون نکرد و قطعا آثار این عملکرد ضعیف در انتخابات امسال تأثیرگذار خواهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: همچنین علی رغم آنکه ۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده است، دولت آن طور که باید و شاید به این مصوبه قانونی توجه نمی کند و این مسئله منجر به نارضایتی شدید فرهنگیان شده است.

سالک با تأکید بر اینکه قطعا عملکرد دولت ها روی سبد رأی جریان های سیاسی حامی آنان در انتخابات آتی تأثیرگذار خواهد بود، گفت: اصلاح طلبان، حامیان اصلی روحانی در انتخابات بودند و قطعا عملکرد دولت در سبد رأی آنان اثرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این روزها برخی از اصلاح طلبان به دنبال آن هستند که حساب خود را از دولت جدا کنند، خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان حامی روحانی در زمان انتخابات، این روزها در نطق های خود در مجلس علیه شخص روحانی صحبت و به گونه ای رفتار می کنند که گویا می خواهند از وی عبور کنند، در حالی که در زمان انتخابات تلاش بسیار زیادی برای پیروزی وی در انتخابات داشتند.

مهر

کد خبر: 1023582

وب گردی

وب گردی