پلیس  با تالارهای غیرمجاز حاشیه شهر برخورد می کند

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: مراکز اقامتی،‌ تفریحی و تالارهای عروسی، تحت کنترل مأموران اماکن هستند؛ البته تعدادی از تالارها خودسرانه و غیرمجاز در حاشیه شهر ایجاد شده‌ که برخورد با آنها در دستور کار پلیس است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ درخصوص گلایه شهروندان مبنی بر طولانی شدن ساعت کار تالارها و مزاحمت کاروان‌های عروسی گفت: تالارهای عروسی دو نمونه‌اند؛ دسته اول تالارهایی هستندکه مجوز دارند و طبق مقررات اقدام کرده و در ساعت معین تعطیل می‌شوند؛ این تالارها معمولا تخلفشان کم بوده و اگر هم تخلف داشته باشند‌ کاملا تحت کنترل و نظارت ماموران اماکن هستند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: مراکز اقامتی،‌ تفریحی و تالارهای عروسی از طریق مأموران پلیس اماکن تحت کنترل هستند؛ اما یکسری از تالارها خودسرانه در حاشیه شهر ایجاد شده و به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند که برخورد با آنها در دستور کار پلیس است؛ اگر در حوزه انتظامی تهران بزرگ باشند قطعا ورود و برخورد خواهیم کرد.

سردار ذوالقدری درخصوص تردد کاروان‌های عروسی و مزاحمت‌های احتمالی آنها گفت: هم پلیس امنیت و هم پلیس راهور در این خصوص اقدام و در صورت لزوم اعمال قانون می‌کند.

وی با اعلام این مطلب که شادی خوب است اما نباید به بهانه شادی، برای دیگران مزاحمت ایجاد کرد از مردم درخواست کرد که خودشان این موارد را رعایت کنند چرا که همیشه نباید اعمال قانون کرد.

این مقام ارشد پلیس امنیت پایتخت از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده افرادی که باعث سلب آرامش و آسایش مردم می‌شوند مراتب را از طریق 110 اطلاع دهند؛ پلیس قطعا ورود خواهد کرد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1023631

وب گردی

وب گردی