حال خوش این‌ روزهای تیم ملی وزنه‌برداری/ میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی از یک اردوی حساس

دانشگاه آزاد اسلامی این روزها میزبان اردوی حساس تیم ملی وزنه‌برداری ایران در استان مازندران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور از هفتم مرداد جاری میزبان اردوی حساس تیم ملی وزنه‌برداری ایران در استان مازندران است و این اردو تا ۲۷ مرداد ادامه دارد.

این اردو با موافقت و حمایت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با توجه به طرح نیاز توسط عباس رحیمی رئیس هیات وزنه‌برداری مازندران و مدیر مرکز تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

تیم ملی وزنه‌برداری ایران پیش از حضور در رقابت‌های جهانی اردوی حیاتی سطح دریای خود را در شهرستان نور با پوشش ایمن دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران برگزار خواهد کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با پذیرش این میزبانی در حقیقت امکان ارتقای سطح و جایگاه وزنه‌برداری این استان را که در رده‌های سنی پایه با نفرات درخشان و پرامید مواجه است، فراهم کرده است.

در این راستا صبح امروز محمد احمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بازدید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به همراه معاونان و کارکنان این واحد دانشگاهی در محل اردوی تیم ملی وزنه‌برداری حاضر شدند و برای دقایقی نظاره‌گر تمرینات وزنه‌برداران بودند و پس از آن به صحبت با حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری پرداختند

احمدی در پایان برای اعضای تیم ملی دعای خیر و آرزوی موفقیت در این دوره از مسابقات کرد.

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی از یکشنبه هفته گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برای حضور در رقابت‌های جهانی تایلند که شهریور ماه در این کشور برگزار می‌شود در حال برگزاری است و تا ۲۷ مرداد ادامه دارد.

کد خبر: 1023654

وب گردی

وب گردی