دانشگاه آزاد اسلامی از مراجع مؤثر علمی کشور است

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از گسترده ترین و مؤثرترین مراجع علمی کشور و بزرگترین مجموعه دانشگاهی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد زنجان، سردار رحیم جهان بخش فرمانده انتظامی استان زنجان با علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان دیدار و گفت وگو کرد.

سردار جهان بخش در این دیدار گفت: رابطه مطلوبی بین پلیس و مجموعه دانشگاهی استان زنجان وجود دارد و تلاش خواهیم کرد ارتباطات بین مجموعه پلیس و دانشگاه بیشتر و منسجم تر شود.

وی با اشاره به نقش مراجع علمی در آگاه سازی جامعه، اظهار داشت: اساتید و نخبگان دانشگاهی با توجه به جایگاه و نقش اجتماعی می توانند در حل مشکلات اجتماعی و کاهش آسیب ها به پلیس و نیروی انتظامی کمک کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: براساس آمار و تحقیقات، حجم جرائم در میان افراد تحصیل کرده دانشگاهی نسبت به سایر بخش ها کمتر است و این مهم نشان می دهد آموزش عالی در حوزه کاهش جرائم و پائین بودن نرخ جرائم موفق عمل کرده است.

وی تصریح کرد: حفظ شان اساتید و دانشجویان و دانشگاهیان به جد مورد توجه و تکریم همکاران ما در نیروی انتظامی استان زنجان است و تلاش می کنیم در فواصل زمانی مناسب با حضور در میان دانشجویان بدون واسطه با دانشجویان عزیز گفت و شنود داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023741

وب گردی

وب گردی