فستیوال استعداد یابی مدارس فوتبال در واحد میاندوآب برگزار شد

  فستیوال  استعداد یابی با هدف شناسایی استعدادهای  مدارس فوتبال جنوب استان آذربایجان غربی و همچنین پشتوانه سازی برای تیم های استانی و کشوری با حضور رئیس واحد میاندوآب، رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب، رئیس هیت فوتبال استان، رئیس کمیته جوانان و استعداد یابی هیئت فوتبال استان، و خانواده فوتبال آموزان در زمین چمن مدرسه فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانش گاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب درمراسم افتتاحییه فستیوال استعداد یابی ضمن خوش آمدگوئی و بیان جایگاه ورزش در پرورش روحی و روانی جوانان و نوجوانان در ساختن جامعه ای پویا و با نشاط گفت: پرداختن به مقوله ورزش در کنار فعالیت های آموزشی و پژوهشی از مهمترین اولویت ها و برنامه های این دانشگاه است و در این راستا خدمت به جوانان یک تکلیف و وظیفه الهی و مردمی است و تلاش جدی مسئولان در این حیطه ورزشی می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

رامین رستمی در ادامه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک مجموعه علمی و پژوهشی از بطن مردم و برای مردم است و مهمترین رسالت این دانشگاه تأثیرگذاری در فرهنگ و توسعه علمی شهرستان است که نقش مهمی در توسعه فرهنگ و علم ورزی داشته و توسعه مدارس فوتبال یکی از کانون های مهم فرهنگی این واحد دانشگاهی در شهرستان است.

وی اشاره کرد: در این فستیوال که با حضور صد ودوازده فوتبال آموز از 8 شهرستان جنوب استان انجام پذیرفت زیر نظر 7 استعدادیاب مشغول حرکات ایستگاه های مختلف شدند در نهایت توسط استعدادیاب های ایستگاه های مختلف که نمراتی برای آنها داده می شد در مجموع 14 نفر اول به اردوی زیر 12 سال استان انتخاب و به فستیوال کشوری اعزام خواهند شد.

وی افزود؛ فستیوال استعداد یابی در ایستگاه های مختلف در زمینه های شوت و ضربه پا، شوت پاس کوتاه، حمل توپ و چرخشی (دریبلینگ)، چرخشی حمل توپ ، ضربه سر و آموزشی رو پایی( کنترل ) با همدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب در این فستیوال با تقدیر از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در پیشبرد اهداف و کمک حال ورزش شهرستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با ایجاد مدرسه فوتبال توانسته در تربیت و پرورش نوجوانان و جوانان این شهرستان نقش خود را به نحو احسن ایفا نماید.

امیر رضا پور در ادامه اشاره کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با دارا بودن زمین چمن ورزشی، پتانسیل و امکانات مناسب بستر مناسبی برای راه اندازی رشته های مختلف ورزشی در این شهرستان است و با توجه به اینکه بزرگترین مدارس فوتبال این شهرستان از آن دانشگاه آزاد اسلامی است اداره ورزش و جوانان با استفاده از ظرفیت های خود دانشگاه را در همه زمینه ها یاری خواهد رسانید.

رئیس کمیته جوانان و استعداد یابی هیئت فوتبال استان در این فستیوال با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تعلیم و پرورش جوانان گفت : دانشگاه آزاد اسلامی در مقایسه با سایر نهادها توانسته در کنار فعالیت های علم آموزی در توسعه فعالیت های ورزشی پیشرو و پیشگام حرکت کند که یک نوع برند و در حد خود قابل تحسین است.

رحیم ثقفی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های خود توانسته این مسابقات را در مقیاس ملی و کشوری برگزار کند که همگی نشان از حضورمدیران شایسته و پتانسیل های بالقوه در این مجموعه بزرگ علمی است و تلاش شبانه روزی همکاران واحد میاندوآب در توسعه مدرسه فوتبال در این شهرستان قابل ستایش است.

در پایان این فستیوال از رامین رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به خاطر میزبانی و برگزاری شایسته این دوره از مسابقات از سوی رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی با اهدای لوح تقدیر شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1023748

وب گردی

وب گردی