اولین مرکز نوآوری انرژی در دانشگاه امیرکبیر راه‌اندازی می‌شود

مرکز نوآوری انرژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان اولین مرکز نوآوری در زمینه نفت و انرژی کشور و بزرگترین مرکز نوآوری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مرکز نوآوری انرژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان اولین مرکز نوآوری در زمینه نفت و انرژی کشور و بزرگترین مرکز نوآوری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه‌اندازی می‌شود.

قرار است مرکز نوآوری انرژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری بخش خصوصی راه اندازی شود. این قرارداد با حضور حسین حسینی تودشکی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و وحید حدادی اصل رئیس دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر منعقد شد.

براساس این قرارداد دانشگاه صنعتی امیرکبیر فضای لازم برای راه اندازی مرکز به میزان ۸۰۰ مترمربع در دانشکده مهندسی نفت را در اختیار شرکت طرف قرارداد قرار می دهد و شرکت هم متعهد می شود هزینه‌های تأسیس و راه‌اندازی مرکز نوآوری و فناوری انرژی را تأمین کند.

تامین منابع اطلاعاتی و بذرمایه (Seed Money) مورد نیاز مرکز جهت همکاری با مراکز ذیربط و ذینفع در راستای معرفی استارتاپ‌های مرکز، کمک به تسهیل شرایط و تسریع فرایند اخذ تأییدیه دانش‌بنیان و سایر مجوزهای مورد نیاز برای استارتاپ‌های مستقر در مرکز و همچنین شرکت موظف به حمایت از تجاری‌سازی طرحهای موفق مرکز و معرفی آنها به بازار از جمله مفاد تفاهم‌نامه است.

این قرارداد با همکاری و هماهنگی بنیاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر به امضا رسیده است. بنیاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای راهبرد خود در حمایت از مراکز نوآوری، بستر مذاکرات طرفین با هدف تأسیس این مرکز و امضای تفاهم‌نامه را ایجاد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023784

وب گردی

وب گردی