خبر خوش برای ذوب‌آهن و منصوریان/ دو بازیکن الاتحاد خط خوردند

دو بازیکن تیم فوتبال الاتحاد که برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با ذوب آهن تابعیت عربستانی گرفته بودند، از لیست این تیم کنار گذاشته شدند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز ، چند روز پیش بود که رسانه های عربستانی خبر دادند «هارون کمارا» و «جابر عیسی» دو بازیکنی هستند که با گرفتن تابعیت عربستانی، در لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهند کرد. این خبر واکنش های گسترده ای در ایران داشت و حتی باشگاه ذوب آهن و علیرضا منصوریان از دشواری کار برابر تیم الاتحاد با حضور ۶ بازیکن خارجی در آسیا صحبت کردند.

با این حال سایت «کوره» امروز اعلام کرد که الاتحاد قبل از بازی با ذوب آهن نام این دو بازیکن را از لیست کنار گذاشته است.

این سایت نوشت: «کادر فنی تیم الاتحاد هارون کمارا و جابر عیسی را از فهرست بازی با ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که امروز دوشنبه برگزار می شود، کنار گذاشت. الاتحاد مجبور به کنار گذاشتن این دو بازیکن شد چرا که آنها به دلیل نداشتن ملیت عربستانی و مغایر بودن اقدمشان با قوانین آسیایی، صلاحیت همراهی با این تیم در آسیا را نداشتند.»

سایت کوره همچنین مدعی شده است که با کنار گذاشتن کمارا، تیم الاتحاد در خط حمله دچار مشکل می شود چرا که پیش از این نام پریچوویچ بازیکن صربستانی را از لیست آسیایی خارج کرده بود.

ذوب آهن و الاتحاد از ساعت ۲۰:۳۰ امروز دوشنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه زعبیل امارات به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر: 1023836

وب گردی

وب گردی