بازپس‌گیری املاک و مستغلات شهرداری منطقه 2 از متصرفان

شهردار منطقه ۲ تهران از بازپس‌گیری املاک و مستغلات شهرداری این منطقه به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان از متصرفان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رسول کشت‌پور شهردار منطقه ۲ تهران عصر امروز در نشستی خبری با خبرنگاران گفت: تلاش داریم با توسعه حمل و نقل عمومی در منطقه دو تهران بتوانیم تردد حدود ۲۵۰ هزار نفر از جمعیت منطقه را به زیر زمین ببریم.

وی افزود: اگر این جمعیت به زیر زمین بروند میزان ترافیک سطحی در منطقه کاهش پیدا کرده و آلودگی هوا نیز کاهش پیدا می‌کند.

کشت پور تصریح کرد: یکی دیگر از نکات این است که ما حجم بارگذاری‌های‌مان در این منطق زیاد بوده است و این را در مواجهه با مردم هم می‌شود متوجه شد.

وی افزود: میزان فروش تراکم در این منطقه در گذشته بسیار زیاد بوده است و همین امر باعث شده است تا شاهد آزردگی شهروندان شویم.

شهردار منطقه ۲ تهران گفت: برای همه پروژه‌های بزرگ در منطقه الزام کرده‌ایم که باید به طور حتم پیوست ترافیکی داشته باشد.

کشت پور گفت: مهم‌ترین شاخص موفقیت یک شهردار به طور قطع افزایش فضاهای عمومی به نفع مردم منطقه است نظیر ساخت فضاهای سبز و پلازاهای شخصی.

وی افزود: تمام پروژه‌های متوقف شده منطقه ۲ فعال شده است و این در حالی است که بیش از ۵۰۰ میلیارد بدهی داشتیم که این رقم به میزان ۲۵ درصد کاهش یافته است.

شهردار منطقه ۲ گفت: پروژه‌های عمرانی زیادی در این منطقه افتتاح شده است و جالب اینجاست که در این مدت توانسته‌ایم بسیاری از املاک و مستغلات شهرداری را از متصرفان پس بگیریم.

وی ادامه داد: حجم املاک پس گرفته شده حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است و این را می شود به عنوان یکی از نقاط موفقیت شهرداری منطقه ۲ قلمداد کرد.

کشت پور در خصوص تصفیه‌خانه این منطقه نیز گفت: با راه‌اندازی این تصفیه‌خانه، از آب تصفیه شده می‌شود در بوستان‌های منطقه استفاده کرد و باعث کاهش هزینه‌های شهرداری می‌شود.

شهردار منطقه ۲ تهران گفت: در حوزه دوچرخه‌های شهری هم به‌زودی شاهد ورود دوچرخه‌های برقی خواهیم بود که در فاز اول ۲۰۰ دوچرخه اضافه خواهد شد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1023838

وب گردی

وب گردی