انقلاب اسلامی در حوزه زیرساخت‌ها عدالت را اجرا کرده است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: اینکه رهبر انقلاب در خصوص عدم اجرای کامل عدالت در کشور عذرخواهی میکنند نشان از بزرگ‌منشی است ولی باید اذعان کرد که انقلاب اسلامی در حوزه زیرساخت‌ها عدالت را به اجرا گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از تبریز، سردار عابدین خرَم، فرمانده سپاه عاشورا در همایش عدالت خواهی از نهضت مشروطه تا گام دوم انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، همواره توجه به مردم را در اولویت قرار داده‌اند و به همین خاطر مردم نیز آنها را دوست دارند.

سردار خرّم گفت: درس بزرگ مشروطیت این است که ما باید متکی به مکتب و مردم خودمان باشیم و از مکاتب مختلف غربی، نتیجه ای عاید کشور و ملت نخواهد شد.

وی افزود: امامین انقلاب برخلاف نهضت مشروطیت از نفوذ بیگانگان غفلت نکردند. درس بزرگ مشروطیت این است که ما باید متکی به مکتب و مردم خودمان باشیم و از مکاتب مختلف غربی، نتیجه ای عاید کشور و ملت نخواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: پیروی از ولایت فقیه، رکن اصلی ایستادگی در برابر بیگانگان به شمار می رود، همچنین باعث رشد جامعه الهی خواهد شد.

وی با اشاره به جایگاه علما در تاریخ کشور خاطرنشان کرد: هنگام برافراشتن پرچم روسیه بر سردرب منزل شیخ فضل الله نوری وی گفته بود من به غیر از بیرق اسلام به زیر پرچم دیگری نخواهم رفت، این موضوع درباره ستارخان نیز صادق است، لذا تمام این مصادیق نشان دهنده بصیرت موجود در جامعه دوران مشروطه است.

وی در پایان با بیان اینکه هیچ شک و تردیدی متوجه انقلاب اسلامی و تئوری حیات بخش آن وجود ندارد، اظهار داشت: این تئوری در برابر تفکرات لیبرال، مارکسیسم و سوسیالیسم ایستاده‌ و طرح جایگزین و نتیجه‌بخش ارائه کرده است. اینکه رهبر انقلاب در خصوص عدم اجرای کامل عدالت در کشور عذرخواهی میکنند نشان از بزرگ‌منشی است ولی باید اذعان کرد که انقلاب اسلامی در حوزه زیرساخت‌ها عدالت را به اجرا گذاشته است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1023839

وب گردی

وب گردی