جلسه رفع نواقص بودجه دانشگاه آزاد استان خوزستان برگزار شد

شوراهای دانشگاه باید به سمت شورای واقعی و شورایی که حل کننده مسائل است، حرکت نموده و با همفکری و سازماندهی کارها مسیر را برای رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب و فردایی بهتر هموار نمایند و این جز با تلاش و کوشش میسر نخواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، حجت الاسلام براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در جلسه رفع نواقص بودجه واحدهای استان خوزستان که در واحد اهواز برگزار شد، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با تدبیری خاص و متکی به ذات اقدس خداوند بزرگ و با روحیه ای جهادی به امور رسیدگی می کرد و این الگوی بسیار خوبی برای ما است که بتوانیم با چنین روحیه ای کارها را به جلو ببریم.

حجت الاسلام فرج اله براتی که درجمع روسا، معاونین و مسئولان بودجه واحدهای استان خوزستان سخن می گفت، ضمن تاکید براصلاح نواقص و مشکلات در واحدها افزود: شوراهای دانشگاه باید به سمت شورای واقعی و شورایی که حل کننده مسائل است، حرکت کرده و با همفکری و سازماندهی کارها، مسیر را برای رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب و فردایی بهتر هموار کنند و این جز با تلاش و کوشش میسر نخواهد شد.

وی با خطاب قرار دادن روسای واحدها ادامه داد: در برخی واحدها فعل «ما می توانیم» به درستی صرف نشده و انتظار این است که ظرفیت و قابلیت های دانشگاه به فعلیت برسند و تا مرحله نائل شدن به هدف با انسجام کامل پیش رود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با بیان اینکه در بودجه امسال باید درآمدها بیشتر از هزینه ها باشد، گفت: در تمام واحدهای استان تبدیل علم به محصول و ثروت با تفکر علمی باید صورت پذیرد تا بتوانیم در جامعه تاثیرگذار باشیم.

در ادامه این جلسه در خصوص رفع نواقص موجود در بودجه جاری کلیه واحدهای استان، بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023905

وب گردی

وب گردی