آزمون‌های آزمایشی برای موفقیت در کنکور ضروری نیست

رتبه اول گروه تجربی کنکور سراسری گفت: آزمون‌های آزمایشی تا حدودی به داوطلبان کمک می کند؛ اما آنچنان ضرورتی ندارد که به صورت دائم ذهنمان را درگیر کنیم.

ایزدمهر احمدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره موفقیتش در کنکور سراسری و کسب رتبه اول گروه تجربی گفت: در مدرسه علامه طباطبایی و انرژی اتمی درس خواندم، به صورت میانگین در روزهای تعطیل بین 10 تا 12 ساعت و در زمان تحصیل روزی 6 ساعت مطالعه داشتم.

وی در مورد نقش کتاب‌های کمک درسی افزود: از کتاب های کمک درسی پیش از آزمون کنکور استفاده می‌کردم که در کنار کتاب های درسی مطالعه کتاب های کمک درسی هم کمک زیادی به داوطلبان خواهد کرد.

احمدی نژاد تصریح کرد: قبل از شرکت در آزمون کنکور سراسری با توجه به آزمون های آزمایشی، فکر می کردم موفق به کسب رتبه نخست گروه علوم تجربی شوم؛ اما پس از آزمون این انتظار را نداشتم که رتبه تک رقمی به‌دست بیاورم و خوشحالم که مزد زحمات خانواده‌ام را با این موفقیت دادم.

رتبه اول گروه علوم تجربی ادامه داد: آزمون های آزمایشی تا حدودی به داوطلبان کمک می کند اما آنچنان ضرورتی ندارد که به صورت دائم ذهنمان را درگیر کنیم و بیشتر باید در زمینه درسی مطالعاتمان را بالا ببریم تا آمادگی کافی برای آزمون کنکور را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش و تداوم مطالعه یکی از مهم ترین نکاتی است که باعث شد رتبه نخست گروه علوم تجربی را به‌دست آورم و به نظرم داوطلبان باید زمان زیادی برای مطالعه داشته باشند تا به هدفی که دارند برسند.

احمدی نژاد درمورد سودجویی آموزشگاه های کنکور و پرداخت پول به نفرات برتر عنوان کرد: هنوز آموزشگاه های کنکور برای تبلیغ سراغ من نیامدند، البته چون من در آموزشگاه ثبت نام نکردم، برنامه ای ندارم؛ اما از انتشارات کتاب های تحصیلی که در این راه کمکم کردند حمایت خواهم کرد.

رتبه اول گروه تجربی اظهار کرد: دوست دارم در دانشگاه علوم پزشکی تهران درس بخوانم و اصلا جزو اولویت‌هایم نیست که در خارج از کشور ادامه تحصیل دهم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023906

وب گردی

وب گردی