رفع نیازهای فناورانه پیشرانه‌های دریایی با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان

رویداد معرفی نیازهای فناورانه حوزه پیشرانه‌های دریایی در جهت رفع نیازهای کشور و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، «معرفی نیازهای فناورانه حوزه پیشرانه‌های دریایی» عنوان رویدادی است که توسط گروه دریایی ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود تا رفع نیازهای کشور در این حوزه و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان با این رویداد شتاب گیرد.

ریخته گری، شکل‌دهی (فورج) و ماشین‌کاری دقیق حوزه‌هایی هستند که در این رویداد به آنها پرداخته می‌شود. علاوه بر رفع نیازهای فناوری و صنعتی کشور توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، مواجهه و مذاکره مستقیم و رودر روی سازمان‌ها و نهادهای متقاضی فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان که توانمندی لازم جهت رفع نیاز طرف اول دارند از اهدافی است که در این رویداد دنبال می‌شود.

همچنین در حاشیه این رویداد نمایشگاهی از نیازمندی‌های احصاء شده سازمان‌ها و صنایع فعال در حوزه پیشرانه‌های دریایی برگزار می‌شود.

درباره اهمیت برگزاری این رویداد نیز باید بیان کرد، یکی از خلأهای زیست بوم نوآوری و فناوری کشور عدم آشنایی شرکت‌های فناور و دانش بنیان با نیازهای صنعتی و فناوری کشور است که با برگزاری این دست از رویدادها نیازهای احصاء شده صنعت در اختیار صاحبان فناوری قرار می‌گیرد.

رویداد «معرفی نیازهای فناورانه حوزه پیشرانه‌های دریایی» با همکاری سازمان‌ها و صنایع حوزه دریا 12 شهریور ماه سال جاری در محل باشگاه کسب و کار دانش بنیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023942

وب گردی

وب گردی