مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 16 مرداد

«اعلام اسامی نفرات برتر کنکور 98 و آمادگی وزارت علوم برای گسترش ظرفیت پذیرش دانشجویان خارجی» از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز شانزدهم مردادماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

سمپاد مدارس غیرانتفاعی را جا گذاشت

خبرنگار روزنامه فرهیختگان در این عنوان سراغ رتبه‌های برتر رفته و در زمینه نحوه مطالعه، میزان استفاده از خدمات کمک آموزشی و کلاس‌های کنکور سوالاتی را مطرح کرده است. جالب آنجاست که بیشتر داوطلبان بیشتر این دانشجویان در مدارس سمپاد درس خوانده بودند.

وجود رانت پژوهشی را قبول دارم

حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار روزنامه فرهیختگان، اعلام کرده است: بله قبول دارم که رانت پژوهشی وجود دارد. اما من اعتقاد دارم در دورانی که منابع ما محدود است، منابع پژوهشی ما محدود است و باید این منابع پژوهشی را در جهت تولید فناوری، تجاری‌سازی فناوری و اینکه بتواند مشکل را حل کند، استفاده کنیم. سازمان‌های توانا را شناسایی کرده و به آنها ماموریت دهیم.

مهم‌ترین عناوین امروز شانزدهم مردادماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

اعلام اسامی نفرات برتر کنکور 98

در این عنوان روزنامه آفرینش، اسامی نفرات برتر آزمون سراسری 98 در گروه‌های آزمایشی پنجگانه اعلام شده است.

آمادگی وزارت علوم برای گسترش ظرفیت پذیرش دانشجویان خارجی

این عنوان روزنامه آفرینش به دیدار وزیر علوم با سفیر جمهوری عراق در تهران پرداخته است. در این دیدار منصور غلامی از از آمادگی وزارت علوم جهت افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان خارجی و گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024017

وب گردی

وب گردی