نقش بی‌بدیل اصحاب رسانه در افزایش سطح آگاهی و تقویت امید جامعه

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، بر نقش بی‌بدیل اصحاب رسانه در افزایش سطح آگاهی و تقویت امید، نشاط و بالندگی در جامعه تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن "هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار"، بر نقش بی‌بدیل اصحاب رسانه در افزایش سطح آگاهی و تقویت امید، نشاط و بالندگی در جامعه تأکید کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: جهان امروز جهان ارتباطات و رسانه‌هاست و زندگی در عصر حاضر بدون رسانه و خبر قابل تصور نیست. در چنین زمانه‌ای، خبرنگاران و اصحاب رسانه به‌مثابه سفیران عرصه دانایی و روایتگران صادق و امین مردم نقشی بی‌بدیل در افزایش سطح آگاهی و تقویت امید، نشاط و بالندگی در جامعه ایفا می‌کنند.بر این باورم اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و مناسب دستاوردهای مجموعه بزرگ آموزش عالی و انعکاس بهنگام روند رشد شتابان فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه به جامعه علمی و دانشگاهی و ملت شریف ایران، مرهونِ خدمات ارزشمند و تلاش‌های صادقانه خبرنگارانی است که با رعایت اصول و اخلاق حرفه‌ای در آگاهی‌بخشی، روشنگری، تقویت امید اجتماعی در میان نخبگان و آحاد جامعه به ایفای نقش می‌پردازند.

در انتهای این پیام آمده است: اینجانب ضمن پاسداشت تلاش‌های حرفه‌ای خبرنگاران و صاحبان قلم، "هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار" را تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، سلامتی، سعادت و توفیق خدمت در راه حقیقت و تعالی روزافزون ایران عزیز را مسئلت دارم. امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، بهره‌گیری از سرمایه‌ها و ظرفیت‌های گران‌سنگ جامعه علمی و نخبگانی کشور و همکاری‌های ارزنده اصحاب محترم رسانه، بتوانیم بیش‌ازپیش در مسیر توسعه و تعالی ایران اسلامی و کمک به حل مشکلات و مسائل اساسی جامعه و مردم گام‌های مؤثرتری برداریم؛ ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024073

وب گردی

وب گردی