مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با همکاری رسانه‌ها امکان‌پذیر است

فرماندار تهران گفت: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و قطعا مشارکت حداکثری در برگزاری انتخابات با همکاری رسانه‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عیسی فرهادی فرماندار تهران در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگار نیز مانند یک رزمنده می‌ماند چرا که یک رزمنده شباهت بسیاری با خبرنگار دارد و هر دو آنها به معرفی دشمن و ظالم می‌پردازد.

وی به تحریم وزیر امور خارجه کشورمان اشاره کرد و گفت: کشور ما از ابتدای انقلاب تاکنون با هجمه‌های متعددی مواجه است که از سوی دشمنان اعمال می‌شود و اخیرا نیز وزیر امور خارجه کشورمان را نیز تحریم کردند چرا که وی نیز تبدیل به یک رسانه شده بود.

امیدوارتر کردن مردم و مشارکت حداکثری شهروندان در برگزاری انتخابات بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم با همکاری رسانه‌ها بتوانیم انتخابات پیش رو را با موفقیت پشت سر بگذاریم

فرهادی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: امیدوارتر کردن مردم و مشارکت حداکثری شهروندان در برگزاری انتخابات بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم با همکاری رسانه‌ها بتوانیم انتخابات پیش رو را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

فرماندار تهران افزود: حدود 196 روز به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و امیدواریم بتوانیم انتخابات مناسبی را برگزار کنیم.

وی گفت: در انتخابات برد اصلی با مردم است و قطعا در روند برگزاری انتخابات یک جریان برنده می‌شود و ممکن است جریان دیگر مقابله‌ای داشته باشد و اینها نکات ظریفی است که باید به آن بیشتر دقت کنیم.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1024092

وب گردی

وب گردی