چهل‌و‌یکمین نشست تشکیلاتی جنبش عدالتخواه دانشجویی برگزار می‌شود

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: نشست تشکیلاتی جنبش عدالتخواه دانشجویی از ۲۳ الی ۲۵ مردادماه در تهران برگزار خواهد شد.

محمد حسین صبوری دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره نشست سالانه این جنبش تصریح کرد: با توجه به پایان دوره فعالیت اعضای شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی، نشست تشکیلاتی این اتحادیه از تاریخ ۲۳ الی ۲۵ مردادماه در تهران برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این نشست به دنبال استفاده از جاذبه تبلیغاتی سیاسیون نخواهیم بود و محوریت تأکید بر حل مسائل اندیشه و واقعیِ موجود در جامعه و ذهن دانشجویان است.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی با بیان اینکه عدالتخواهی برای یک دانشجوی انقلابی به‌معنای عام عدالتخواهی، اصالت دارد، گفت: عدالتخواهی، پیش شرط و پسوند ندارد، چنانچه تمام قیدهای معنویت، اخلاق، جمهوریت و عقلانیت را ذیل خود دارا است.

صبوری عنوان کرد: عدالت اسلامی عین اخلاق و دین داری است، عدالت اسلامی عین حریت، آزادگی و استقلال فکری و سیاسی است؛ در جنبش عدالتخواه دانشجویی معتقدیم عدم وجود حریت نسبت به جناح بندی‌های سیاسی، جز شعار نیست! نمی‌شود هم عدالتخواه و هم دلبسته اصحاب قدرت بود.

این فعال دانشجویی بیان کرد: در یک سال گذشته نشان داده شد که، هر چند مسیر تحقق کامل قسط، طولانی‌تر و دورتر بوده، اما مبارزه در راه عدالتخواهی یک رسالت نتیجه بخش است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در روز پایانی این نشست، انتخابات اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی برگزار و اعضای جدید شورای مرکزی این اتحادیه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024120

وب گردی

وب گردی