محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

 رئیس پلیس راه استان مازندران از محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهار شنبه 16 مرداد ماه تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه 22 مرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ "علیرضا قدمی"در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی ،ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 16 مرداد ماه تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه 22 مرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 16 مرداد ماه تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه 22 مرداد ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روز جمعه 18 مرداد ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 19 مرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی همچنین گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روز دوشنبه 21 مرداد ماه تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 22 مرداد ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر روز دو شنبه 21 مردادماه تا 2 بامداد روز سه شنبه 22 مرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود .

رئیس پلیس راه استان با اشاره به ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها از محور هراز گفت: تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 16 مرداد ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 3 و 4 تیرماه از این محور ممنوع می باشد .

قدمی افزود: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز یک شنبه 20 مرداد ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا 24 روز دوشنبه 21 مردادماه از این محور ممنوع است .

وی گفت:در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج به چالوس اعمال خواهد شد

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

انتهای پیام/

کد خبر: 1024144

وب گردی

وب گردی