نسخه نهایی Android Q Beta 6 در حال آماده شدن است!

گوگل با انتشار آخرین نسخه آزمایشی از سیستم عمال خود «Android Q»، خود را آماده می کند تا نسخه نهایی آن را منتشر کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، تا انتشار سیستم عامل جدید گوگل «Android Q» فقط چند هفته باقی مانده است. گوگل که در 10 ژوئیه اقدام به انتشار نسخه «Android Q Beta 5» کرده بود یک ماه بعد از آن نسخه «Android Q Beta 6» را برای توسعه دهندگان منتشر کرد.

جزئیاتی که Android Q Beta 6 را مهم می کند این است که این نسخه، آخرین نسخه آزمایشی این سیستم عامل است. بنابراین ، در صورتی که مشکل خاصی بروز نکند ، انتظار می رود گوگل سیستم عامل Android Q را منتشر کند.

در پنجمین بتا ، پیمایش بین صفحات به روز شده بود. سیستم عامل بتا 6 علاوه بر این بروز رسانی شامل جدیدترین SDK برای API 29 و ابزار ساخت جدید به روز شده برای اندروید استودیو است.

چه گوشی هایی می توانند این نسخه را دریافت کنند:

علاوه بر مدلهای پیکسل ، بتا 6 در این گوشی های نیز قابل دریافت و آزمایش است:

Asus ZenFone 5Z، Essential Phone، Huawei Mate 20 Pro، LG G8، Nokia 8.1، OnePlus 7 Pro، OnePlus 7، OnePlus 6T، Oppo Reno، Realme 3 Pro، Sony Xperia XZ3، Tecno Spark 3 Pro، Vivo X27، Vivo Nex S ، Vivo Nex A ، Xiaomi Mi 9 و Xiaomi Mi Mix 3 5G.

اگر گوشی شما در این لیست قرار دارد و می خواهید آخرین نسخه تست را برای Android Q تجربه کنید ، می توانید با کلیک کردن در اینجا اطلاعات لازم را پیدا کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024168

وب گردی

وب گردی