شهید خزایی، قلم رسالت خود را به جوهر خون پاکش آغشته کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: محسن خزایی به عنوان اولین شهید خبرنگار مدافع حرم، قلم رسالت خویش را به جوهر خون پاکش آغشته کرد تا پا در مسیر راه دوستان و همرزمانش گذاشته باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به مناسبت روز خبرنگار، یاد و خاطره محسن خزایی، دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و اولین خبرنگار شهید مدافع حرم گرامی داشته شد.

در همین راستا سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان‌وبلوچستان و واحد زاهدان اظهار کرد: هفدهم مردادماه، سالروز تجلیل از پیام‌آورانی است که با همتی والا، تلاشی وصف‌ناپذیر را از خود به نمایش گذاشته و پرده از ناآگاهی ناآگاهان برمی‌دارند. این روز را به تمامی میدان‌داران عرصه قلم و آگاهی در دانشگاه و رسانه تبریک می‌گویم و از تلاش آنها قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: شهید محسن خزایی تجلی و نماد عینی پیام‌رسانان عرصه قلم و آگاهی که الگو و اسوه واقعی این قشر پرتلاش و فداکار بود؛ کسی که پشتکار، اخلاص، همت و ولایت‌محوری او زبانزد خاص و عام بود و با ازخودگذشتگی در راه اسلام و اهل بیت (ص) جان خویش را در طبق اخلاص نهاد و به عنوان اولین شهید خبرنگار مدافع حرم، قلم رسالت خویش را به جوهر خون پاکش آغشته کرد تا پا در مسیر راه دوستان و همرزمانش گذاشته باشد.

محسن خزایی دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از خبرنگاران باسابقه صدا و سیمای جمهوری اسلامی بود که اواخر عمر خود را برای پوشش خبری از جنگ سوریه در این منطقه گذراند و در پایان، حین تهیه گزارش در حلب به شهادت رسید.

همچنین میر درباره 17 مردادماه که به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران را که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، گفت: این روز در حقیقت یادآور فرصتی است گران‌بها برای پاسداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته‌ای که در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه، جان خود را تقدیم کردند و مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با تیغ برّان قلم، با سفیران یأس و دروغ و تباهی در ستیزند و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024179

وب گردی

وب گردی