تاریخ انتشار سیستم عامل Meizu Flyme 8 اعلام شد

شرکت چینی « Meizu » تاریخ انتشار سیستم عامل «Meizu Flyme 8» را اعلام کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت چینیMeizu که تولید کننده گوشی های هوشمند میان رده است و بازار خریداران متوسط را هدف خود قرار داده است به تازگی گوشی « Meizu 16s» را معرفی کرده است. یک ماه قبل نیز زمان معرفی گوشی « Meizu 17» مبتنی بر 5G نیز توسط این شرکت اعلام شده بود. با این اوصاف ، چه زمانی سیستم عامل « Meizu Flyme 8» معرفی می شود؟

چه چیزی در مورد « Meizu Flyme 8 OS» منتشر شده است؟

سیستم عامل Flyme که مبتنی بر اندورید است، توسط Meizu توسعه داده شده است و این شرکت تاکنون توانسته این سیستم عامل را با موفقیت کامل در گوشی های تولیدی خود بکار ببرد. سال گذشته Flyme 7 که مبتنی بر Android Nougat بود توسط این شرکت مورد استفاده قرار گرفته بود.

Flyme 7 که اولین بار پس از انتشار بر روی گوشی های Meizu M6, M6 Note ve Pro 6 Plus نصب شد، عملکرد قابل قبولی داشت و با بهینه سازی نرم افزاری همراه بود که افزایش چشمگیر تسلط و کارایی رابط کاربری را فراهم می کند. با سیستمی که از تأخیر یا هنگ شدن جلوگیری می کند ، مورد استقبال کاربران قرار گرفت همچنین از نوآوری های گرافیکی نیز برخوردار بود.

با ویژگی های برتری که Flyme 7 داشت کاربران و کارشناسان حوزه گوشی های هوشمند منتظر اعلام تاریخ عرضه Flyme 8 OS هستند تا با ویژگی های جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا شوند.

یک کاربر توییتر به نام Xiaomishka ، پوستری را منتشر کرده است که توسط Meizu برای سیستم عامل Flyme 8 منتشر شده است. با توجه به این پوستر ، نسخه جدید در تاریخ 13 آگوست 2019 منتشر خواهد شد. بسیاری پیش بینی کردند Flyme 8 در سه ماهه چهارم فعال خواهد بود.

Flyme 8تخمین زده می شود یک نسخه دوباره طراحی و بروزرسانی شده اندروید باشد که می تواند تجربه جدیدی از اندروید به کاربران بدهد. جزئیات دیگر در روزهای آینده منتشر می شود.

شرکت میزو (به انگلیسی: Meizu) سال ۲۰۰۳ در چین تأسیس شد و هم‌اکنون با بیش از دو هزار کارمند در زمینه ساخت تلفن‌های همراه هوشمند فعالیت می‌کند. گوشی‌هایی که این شرکت تولید می‌کند دارای سیستم‌عامل اندروید هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024223

وب گردی

وب گردی