فعالیت‌های دانش‌بنیان واحد ملکان تشریح شد/ درآمدزایی 200 میلیون تومانی با کاشت درخت گردو

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان فعالیت‌های دانش بنیان این واحد در راستای کسب درآمدهای غیر را تشریح کرد.

هدایت اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های دانش بنیان این واحد اظهار کرد: واحد ملکان طرح‌های دانش‌بنیان خوبی را طی این مدت انجام داده است که نزدیک به 6 طرح به مرکز استان ارسال شد؛ همچنین مجوز طرح تولید و کشت زعفران را پس از 6 ماه از شورای عالی دانش بنیان استان دریافت کردیم.

وی افزود: دوم شهریور ماه کشت زعفران را با 50 درصد ظرفیت آغاز خواهیم کرد؛ این طرح می تواند در فاز اول، حداقل برای 7 نفر اشتغال‌زایی داشته باشد که در مراحل بعدی به این تعداد افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح کسب و کار اینترنتی نیز از جمله فعالیت‌های دانش‌بنیانی بود که در حال بررسی است؛ همچنین در حال کار روی 7 هکتار زمین، به منظور کاشت درخت گردو هستیم که ظرف 2 سال آینده بتواند محصول خوبی بدهد. این زمین می تواند تا 2 سال آینده نزدیک به 200 میلیون تومان برای واحد درآمدزایی داشته باشد.

اسلامی تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز مشاوره و کلینیک درمانی واحد ملکان نیز از دیگر اقدامات این واحد در راستای ارتقای سطح کیفی و توجه به درآمدهای غیر شهریه‌ای است؛ در این مرکز، از استادان واحد ملکان و دیگر واحدهای استان استفاده خواهد شد. همچنین شهروندان می‌توانند به راحتی به این مرکز دسترسی داشته باشند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان با اشاره به درآمدهای غیر شهریه‌ای این واحد گفت: فعالیت‌های دانش‌بنیان ما تاثیرات قابل توجهی بر افزایش درآمدهای غیر شهریه ای خواهد گذاشت؛ با توجه به این فعالیت‌ها، امیدواریم تا پایان سال جاری، حداقل 20 میلیون تومان درآمد غیرشهریه ای برای واحد ملکان داشته باشیم. همچنین برگزاری دوره های مربیگری رشته والیبال موجب شد نزدیک به 8 میلیون تومان درآمدزایی برای دانشگاه داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024250

وب گردی

وب گردی