مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 19 مردادماه

اشتغالزایی برای 380 دانشجو تنها با یک طرح دانشگاهی، 11 ویژگی بودجه سال جدید دانشگاه آزاد اسلامی و جذب 40 دانشجوی خارجی در مهر امسال از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز نوزدهم مردادماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

اشتغالزایی برای 380 دانشجو تنها با یک طرح دانشگاهی

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این عنوان روزنامه فرهیختگان، از اشتغالزایی برای 380 دانشجو تنها با یک طرح دانشگاهی خبر داد و گفت: بزرگ‌ترین طرح تولید بذر کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی در شهرمجلسی کلنگ‌زنی شد که تنها در سایت 30 هکتاری این واحد، می‌توان برای بیش از 380 دانشجو اشتغالزایی کرد.

11 ویژگی بودجه سال جدید دانشگاه آزاد اسلامی

در این عنوان روزنامه فرهیختگان، ویژگی‌های بودجه سال جدید دانشگاه آزاد اسلامی آمده است از جمله این موارد می‌توان به هماهنگ بودن بودجه با اسناد بالادستی، تطبیق سال مالی با سال تحصیلی جدید، حمایت از فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان، ساماندهی هوشمندانه حساب‌های درآمدی، منطبق بودن هزینه‌ها با درآمدها، انضباط و شفافیت مالی و غیره اشاره کرد.

نصب گاردریل در مسیر تردد اتوبوس‌های واحد علوم و تحقیقات

این عنوان روزنامه فرهیختگان، به نصب گاردریل در مسیر تردد اتوبوس‌های واحد علوم و تحقیقات می‌پردازد. بعد از بازنگری مسیرهای تردد وسایل نقلیه در واحد علوم و تحقیقات، قرار بر این شد تا موضوع ایمن‌سازی معابر این واحد به‌طول دوهزار و 200 متر انجام شود و برای این کار نیز نه‌تنها نصب گاردریل، بلکه نصب دیواره بتنی نیز در دستورکار قرار گیرد تا در بخش‌هایی از پیش تعیین‌شده کار ایمن‌سازی به‌صورت ترکیبی از گاردریل و دیواره بتنی اجرایی شود؛ از این رو در فاز نخست مسئولان اقدام به نصب گاردریل در طول مسیر تردد وسایل نقلیه این واحد دانشگاهی کردند و در فاز بعدی عملیات، نصب سازه‌های بتنی پیش‌ساخته در محل‌هایی که از پیش تعیین‌شده بود، اجرایی شد.

مهم‌ترین عناوین امروز نوزدهم مردادماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

92درصد کنکوری‎ها کارنامه گرفتند

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در این عنوان روزنامه آفرینش اعلام کرده است: تاکنون بیش از 92 درصد داوطلبان کنکور 98 با مراجعه به سایت سازمان سنجش، کارنامه خود را دریافت کردند.

جذب 40 دانشجوی خارجی در مهر امسال

زهرا امام جمعه رئیس پردیس بین‌الملل ارس دانشگاه تهران در این عنوان روزنامه آفرینش اعلام کرد: از سال تحصیلی جدید به سمت جذب دانشجو از کشورهای حوزه قفقاز حرکت خواهیم کرد به گونه‌ای که علاوه بر کشورهای عرب دانشجویانی از سایر کشورها جذب می‌کنیم. ضمن اینکه از مهر ماه سال جاری 40 دانشجوی بین‌المللی تحصیل خود را در این پردیس آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024255

وب گردی

وب گردی