دانشگاه آزاد اسلامی مهارت محوری، مأموریت‌گرایی و اثرگذاری فرهنگی را سرلوحه کارهای خود قرار داده است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مهارت محوری، مأموریت گرایی و اثرگذاری فرهنگی را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، شانزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان صبح امروز به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، دکتر محمد آشوری تازیانی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، مهندس احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی باقری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، دکتر سعید آزادیان دستیار ویژه رئیس دانشگاه و سایر اعضا در واحد بندرعباس برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: دانشگاه آزاد اسلامی که در شهرهای مختلف حضور دارد، می‌تواند به ارتقاء این عرصه ها کمک کند و جای امیدواری است که این دانشگاه مهارت محوری، مأموریت گرایی و اثرگذاری فرهنگی را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.

وی با اشاره به گزارش دکتر طهرانچی از رویکرد جدید و برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی، اظهارداشت: گزارشی که دکتر طهرانچی از برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کردند، امید ما به آینده این دانشگاه بیشتر شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در استان هرمزگان وجود دارد، گفت: خوشبختانه جمع بسیار خوبی در هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان وجود دارد و با توجه به حضور رؤسای دانشگاه‌های شاخص استان در ترکیب هیأت امنا این کار باعث می شود که از موازی کاری در برنامه ها جلوگیری و هر یک از دانشگاه ها براساس اولویت های تعریف شده در حوزه صنعت و دریا گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی می تواند در بهره برداری هر چه بیشتر از سرمایه دریا به توسعه و عمران استان هرمزگان کمک کند، خاطرنشان کرد: اینکه نگرش مهارت محوری در سرلوحه برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است تا این دانشگاه بتواند حداکثر بهره وری را داشته باشد، نوید بخش آینده ای خوب برای دانشگاه آزاد اسلامی و استان هرمزگان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه نخبگان و دانشگاهیان در تولید علم، فرهنگ سازی و کمک به فرهنگ عمومی جامعه نقش کم نظیری دارند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی که در شهرهای مختلف حضور دارد، می‌تواند به ارتقاء این عرصه ها کمک کند و جای امیدواری است که این دانشگاه مهارت محوری، مأموریت گرایی و اثرگذاری فرهنگی را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024266

وب گردی

وب گردی