لزوم تسریع در برگزاری کرسی‌های ترویجی و تسهیل برگزاری کرسی‌های تخصصی

در جلسه مشترک هیئت حمایت از کرسی‌‎های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیأت رئیسه دانشگاه مازندران مقرر شد برگزاری کرسی‌های ترویجی تسریع و مسیر برگزاری کرسی‌های تخصصی تسهیل شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه مشترک هیئت حمایت از کرسی‌‎های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیأت رئیسه دانشگاه مازندران برگزار شد.

در این جلسه پس از یحث و بررسی موضوعات و مسائل مطرح شده مقرر شد، برگزاری کرسی‌های ترویجی تسریع و مسیر برگزاری کرسی‌های تخصصی تسهیل شود.

همچنین در این جلسه که علی‌اکبر مسگر معاون حمایت و امور استان‌های هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره در آن حضور داشت اجرایی‌سازی ساختار جدید دبیرخانه کرسی‌های نظریه‌پردازی در دانشگاه مازندران، عدم داوری کرسی‌‌های ترویجی و تسریع در فرایند برگزاری آن و پیگیری هرچه بیشتر کمیته دستگاهی از صاحب‌نظران حوزه علوم انسانی برای مشارکت در مباحث نظریه‌پردازی مورد توافق قرار گرفت.

در پایان این جلسه کوروش نوذری به عنوان رئیس کمیته دستگاهی دانشگاه مازندران منصوب و حکمش با امضای حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه (معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی) به او اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024283

وب گردی

وب گردی