خدمات درمانی بسیج دانشجویی علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در منطقه حسن آباد کرج

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در قالب تیم پزشکی حرفه‌ای، اردوی جهادی در منطقه حسن آباد کرج برگزار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، گروه جهادی منتظران حضرت ولی عصر (عج) از روز گذشته در قالب تیم پزشکی حرفه ای شامل متخصص اطفال، پزشکی عمومی، دندانپزشکی، مامایی، روانشنای، غربالگری، علوم آزمایشگاهی مشاوره تغذیه در منطقه حسن آباد کرج مستقر شدند و به ارائه خدمت پرداختند.
به گفته محمد شکیبا، مسول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، منطقه حسن آباد کرج با 23 هزار نفر جمعیت و از مناطق حاشیه کرج به لحاظ امکانات درمانی و سلامت از محرومیت زیادی برخوردار است.
وی افزود: این اردو با مشارکت ناحیه امام حسین سپاه کرج و استقبال دانشجویان رشته‌های مختلف و همچنین با حضور استادان، کارکنان و همکاری مسئولان دانشگاه انجام شد که می‌توان بزرگ‌ترین اتفاق دانست.


وی ادامه داد: سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی به‌عنوان پزشک متخصص اطفال و همچنین یکی از استادان دانشگاه به‌عنوان پزشک عمومی به معالجه بیماران مناطق محروم پرداختند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با اشاره به فعالیت دانشجویان پزشکی و تعداد ویزیت‌ها و پذیرش مردم مناطق محروم در عرصه‌ی بهداشتی_درمانی عنوان کرد: تا کنون غربالگری و مشاوره سلامت و پیگیری آزمایش‌ها برای بیش از 300 نفر، معاینات و ویزیت مراجعه‌کنندگان توسط پزشکان عمومی، انجام امور تخصصی دندانپزشکی و تحویل داروی موردنیاز برای بیش از 300 نفر، معاینات دندانپزشکی شامل خدمات ترمیمی و جرم‌گیری که توسط دندان‌پزشکان جهادگر انجام شد و همچنین مشاوره مامایی نیز برای بانوان آن منطقه در این اردوی جهادی انجام گرفت.
بر اساس این گزارش، این اردو به همت بسیج دانشجویی و با حضور دکتر سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی روز پنجشنبه 16 مردادماه برگزار و تا 20 مردادماه نیز ادامه دارد.

کد خبر: 1024290

وب گردی

وب گردی