پس از50 سال بهشت زهرا(س) صاحب  تلفن 4 رقمی شد

به گفته مدیرعامل سازمان بهشت زهرا به‌زودی و با هدف سهولت دسترسی شهروندان تهرانی به خدمات سازمان بهشت زهرا(س) و همچنین پاسخگویی آسان‌تر و سرعت عمل بیشتر در ارائه خدمات، شماره تلفن 4 رقمی 1530 جهت تماس با ناوگان حمل متوفی به سازمان بهشت زهرا (س) اختصاص خواهد یافت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در حاشیه بازدید از ترمینال آمبولانس‌های بهشت زهرا(س) در مرکز شهر تهران، گفت: برای اولین بار در تاریخ 50 ساله بهشت زهرا (س) و با همکاری انجام شده با وزارت ارتباطات با توجه به آمار بالای تماس شهروندان با سازمان بهشت زهرا (س) به منظور رفاه حال شهروندان انجام امور مربوط به حمل متوفی و تسریع در خدمات رسانی به شهروندان و سرعت عمل بیشتر این سازمان، شماره تلفن 4 رقمی 1530 به ناوگان حمل متوفی سازمان بهشت زهرا (س) اختصاص یافت.

وی توضیح داد: با راه اندازی مجدد ترمینال آمبولانس های بهشت زهرا (س) در مرکز شهر تهران برای انتقال متوفی به سازمان بهشت زهرا(س) از سفرهای درون شهری بدون ضرورت جلوگیری و به طور میانگین حدود 1.5 ساعت در وقت صرفه جویی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) تصریح کرد: تلفن 4 رقمی 1530 قابلیت دسترسی از کلیه اپراتور‌های تلفن های داخلی و تلفن همراه را بدون گرفتن کد دارا می‌باشد و پیش‌بینی می‌شود بهره برداری از این طرح موجب افزایش رضایت مندی و صرفه جویی زمان و سهولت در پاسخگویی به شهروندان خواهد بود.

وی افزود: سازمان بهشت زهرا (س) تنها سازمان بدون تعطیلی کشور که امر واجب کفایی شهروندان را انجام می دهد و سالانه 60000 نفر از اموات مسلمین شهر تهران را پذیرش می کند، که حدود 40000 نفر در این سازمان تدفین و 20000 نفر به شهرستان ها اعزام می شوند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در ادامه با اشاره به راه اندازی پایانه آمبولانس های بهشت زهرا (س) در مرکز شهر پس از 4 سال گفت: بزودی پایانه آمبولانس‌های بهشت زهرا (س) در مرکز شهر تهران که 4 سال متوقف شده بود، با هدف کاهش سفرهای درون شهری و صرفه جویی در مصرف سوخت و انرژی مجددا راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024315

وب گردی

وب گردی