دستگیری  باند قاچاق مواد مخدر/کشف 130 کیلو حشیش

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری چهار عضو باند قاچاق مواد مخدر و کشف 130 کیلو گرم حشیش در عملیات مشترک با پلیس تهران بزرگ و استان البرز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز ، سرهنگ عبداله حسنی گفت: در پی اقدامات گسترده و شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، سرنخ هایی از فعالیت یک باند قاچاق مواد به دست آمد.

وی افزود: در بررسی ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد قاچاقچیان مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان کرمان به استان البرز منتقل و در یک منزل مسکونی جاساز کرده اند.

سرهنگ حسنی به تعامل و هماهنگی های لازم با عوامل انتظامی تهران بزرگ و استان البرز اشاره کرد و گفت: روز گذشته 4 عضو اصلی این باند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان در گلشهر البرز دستگیر شدند.

وی از توقیف دو دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه تریلی در این عملیات خبر داد و گفت: ماموران در بازدیدهای بعدی از مخفیگاه قاچاقچیان 130 کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی سوداگران مرگ به مرجع ذیصلاح گفت: در راه ریشه کنی این بلای خانمانسوز برنامه ها و طرح های خود را با جدیت تمام ادامه می دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024348

وب گردی

وب گردی