مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 20 مرداد

لزوم تغییر روش‌های آموزشی به تربیت در محیط کار، 20 مرداد؛ آغاز انتخاب رشته کنکور سراسری از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز بیستم مردادماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

با چه رتبه‌ای کجا قبول می‌شوید؟

این گزارش روزنامه فرهیختگان، با داده‌های مختلف به داوطلبان کمک می‌کند که چگونه انتخاب رشته بهتر بدون صرف هزینه داشته باشند.

لزوم تغییر روش‌های آموزشی به تربیت در محیط کار

در این عنوان روزنامه فرهیختگان محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هفدهمین جلسه هیات‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمال اعلام کرد: کارآمدی فراتر از موضوع کیفیت است و آنچه در این زمینه مدنظر ماست، متناسب‌سازی تحصیل با اشتغال است. بنابراین دانشگاه آزاد اسلامی باید خود را کارآمد اداره کرده، دوره‌های تحصیلی کارآمد ارائه دهد و روش کار را از کلاس‌محور به تربیت در میدان عمل تغییر دهد.

مهم‌ترین عناوین امروز بیستم مردادماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

آغاز انتخاب رشته کنکور سراسری از امروز

در این عنوان روزنامه آفرینش، مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال 98 اعلام شده است. انتخاب رشته این آزمون از امروز آغاز می‌شود.

‌ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها تا ششم شهریور ادامه دارد

ثبت‌نام برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه های کشور که از 20 اسفندماه سال 97 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است تا ششم شهریور ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024354

وب گردی

وب گردی