شهادت الحوثی نویدبخش پیروزی‌های بیشتر مردم انقلابی یمن است

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی، در پیامی، شهادت ابراهیم بدرالدین الحوثی برادر رهبر انقلاب یمن را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکر ولایتی رئیس هیأت امنا و هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی شهادت ابراهیم بدرالدین الحوثی برادر رهبر انقلاب یمن را تسلیت گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: شهادت مبارز و مجاهد نستوه ابراهیم بدرالدین الحوثی برادر رهبر انقلاب یمن به دست مزدوران سعودی؛ در شرایطی رخ داد که مجاهدان یمنی و انقلاب یمن وارد مرحله جدیدی از دستاوردها و پیروزی شده است.

در بخش دیگری از این پیام تاکید شده است: بی تردید شهادت این ‌مجاهد انقلابی، نوید پیروزی های بیشتری برای مردم انقلابی یمن و ادامه شکست های خفت بار برای ائتلاف جنگ طلبان به رهبری سعودی خواهد بود که اکنون در برابر مقاومت و ایستادگی چند ساله مردم یمن گرفتار شده اند و دشمنان امت اسلامی و مردم یمن بدانند که شهادت نه تنها مانع تحقق هدف و آمال مردم یمن و ملت های اسلامی نمی شود بلکه شهادت غایت و منتهای آمال رزمندگان اردوگاه اسلام در برابر استکبار است.

در انتهای این پیام ذکر شده است: شهادت این ‌مجاهد بزرگ را به رهبر جنبش انصار الله، مجاهدان و مردم بزرگ و غیور یمن تسلیت عرض می کنم و اطمینان دارم مجاهدت، ایثارگری و شهادت این مجاهدان روز به روز موجب تقویت جبهه مقاومت و تکامل و تنومندی انقلاب یمن خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024369

وب گردی

وب گردی