همایش رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری در واحد اصفهان برگزار می شود

همایش رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری در روز یکشنبه 20 مرداد ماه از ساعت ۱۰ صبح در تالار بین المللی امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اصفهان، حمیدرضا جوانمرد سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با اعلام این مطلب گفت: به منظور آگاهی بخشی به داوطلبان ورود به دانشگاه و آشنایی آنان با رشته‌های مختلف دانشگاهی و رتبه‌های مورد نیاز برای انتخاب رشته، همایش انتخاب رشته به صورت رایگان و با حضور عموم داوطلبان و خانواده‌ها آنان برگزار می‌شود.

وی افزود: دغدغه امروز خانواده‌ها و متقاضیان انتخاب رشته، مبتنی بر بازار کار، کسب درآمد و توانمندی و علاقه‌مندی داوطلبان است از این رو در این همایش تلاش می‌شود تا ضمن معرفی رشته‌ها، بازار کار آن رشته در ۴ سال آتی نیز، بررسی شود چون نگاه ما در انتخاب رشته باید نگاه به آینده و نیازهای جامعه باشد.

سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اشباع ظرفیت برخی رشته‌های دانشگاهی خاطرنشان کرد: در انتخاب رشته حتماً باید به سال فارغ التحصیلی داوطلب نگاه کرد و باید دید جامعه در آن سال به چه نوع تخصص‌هایی نیاز دارد و داوطلبان، به تناسب و بر حسب علاقمندی و توانمندی به رشته‌های مختلف هدایت شوند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1024382

وب گردی

وب گردی