آغاز فعالیت ۲۴ مرکز عرضه دام زنده ویژه عید قربان

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌باربا اشاره به ارائه خدمات در۲۴ مرکز عرضه دام گفت: این خدمات امروز تا ساعت ۱۹ وفردا ازساعت ۵ صبح تاساعت ۱۵ به شهروندان ارائه می شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در حاشیه بازدید از مرکز ارائه دام در منطقه سعادت‌آباد، با بیان اینکه امسال در ۲۴ مرکز عرضه دام که ۳ مورد از آنها به صورت دائمی در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند گفت: در این ۲۴ مرکز عرضه دام در روزهای عرفه و عید قربان به شهروندان خدمات ارائه می‌شود و پیش‌بینی ما این است که امسال نزدیک به ۳۰ هزار رأس دام عرضه شود. این در حالی است که سال گذشته ۲۰ هزار رأس دام به شهروندان عرضه شد.

وی با بیان اینکه مزیت خرید از مراکز نامبرده شده، معاینه توسط دامپزشک قبل و بعد از ذبح است گفت: قیمت دام بر اساس تابع عرضه و تقاضاست و قیمت دام عرضه شده در مراکز یادشده بین ۴۵ تا ۴۷ هزار تومان عرضه می‌شود و سقف قیمت کارشناسی شده ۴۷ هزار تومان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با اشاره به اینکه اگر پس از ذبح، در معاینه توسط دامپزشک مشخص شود لاشه دچار مشکل است غرامت آن به شهروندان پرداخته می‌شود، گفت: در اینجا نظارت به صورت کامل اعمال خواهد شد و امروز تا ساعت ۱۹ به شهروندان خدمات ارائه می‌شود و برای فردا (روز عید قربان) از ساعت ۵ صبح تا ساعت ۱۵ بعدازظهر به شهروندان خدمات ارائه می‌دهیم.

راد با بیان اینکه این خدمات در ۲۱ منطقه تهران عرضه می‌شود گفت: تنها در منطقه ۳ محلی برای ارائه خدمات وجود ندارد. این در حالی است که در چهار منطقه ۲۱، ۴، ۱۴ و ۱۸ دو مرکز به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند و در حالت کلی ۲۱ مرکز موقت و ۳ مرکز دائم برای ارائه خدمات به شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از شهروندان نسبت به قیمت در این مراکز گلایه‌مند هستند گفت: اگر کسی مدعی است که می‌تواند قیمت ارائه شده را بین ۴۲ تا ۴۵ هزار تومان عرضه کند به مراکز ما مراجعه کرده و ما آمادگی عرضه دام وی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024414

وب گردی

وب گردی