راه‌اندازی دو کمیته مشورتی کارکنان و اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

رئیس دانشگاه آزاد واحد نجف آباد در جلسه شورای اداری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از راه‌اندازی دو کمیته مشورتی کارکنان و اعضای هیات علمی به صورت جداگانه در آینده نزدیک در این واحد خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف آباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با اشاره به رویکرد تحولی در واحد نجف آباد، بر لزوم تغییر و تحول در سازمان ها تاکید کرد و گفت: در صورتی که سازمان ها به فکر تغییر و تحول دائمی نباشد در دنیای امروز محکوم به فنا و نابودی هستند.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاداسلامی استان اصفهان، با اشاره به شرایط در حال تغییر در محیط پیرامونی سازمان ها، بر لزوم رصد محیط درونی و بیرونی سازمان تاکید کرد و افزود: بقا و فنا در ذات یک سیستم وجود دارد.

وی درادامه گفت: مقدمه هر تحول، تغییر است و برای بقای یک سیستم باید متناسب با تغییرات محیطی، رویکرد تحولی متناسب اتخاذ کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با تاکید بر نقش بدنه سیستم ها در همراهی در تغییر و تحول ها، این عامل را در موفقیت مدیران و رهبران سازمان در پیشبرد اهداف بسیار موثر ارزیابی و اظهار کرد: در فطرت انسان ها همواره مقاومت در برابر تغییر وجود دارد اما در دنیای امروز از الزامات اداره یک سازمان نیاز به شکستن عادات فکری گذشته است.

امیررضا نقش با اشاره به اتخاذ رویکرد جدید مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در بودجه سال 99- 98 آن را متفاوت با سالهای گذشته ارزیابی کرد و افزود: نگاه به درآمدهای غیر شهریه ای در پیش‌بینی بودجه سال مالی پیش رو بسیار ویژه و جدی است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1024429

وب گردی

وب گردی