تقویم آموزشی دانشگاه تهران اعلام شد

تقویم آموزشی دانشگاه تهران برای نیم سال اول و دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۹ اعلام شد و بر این اساس کلاس‌های آموزشی این دانشگاه از دوم شهریورماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، براساس تقویم آموزشی سال تحصیلی سال ۹۸-۹۹ دانشگاه تهران، زمان ثبت نام دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال اول تحصیلی ۹۸-۹۹ از دوم شهریور ماه آغاز و تا نهم این ماه ادامه دارد. همچنین کلاس‌های آموزشی دانشجویان دانشگاه تهران برای نیمسال اول تحصیلی از ۳۰ شهریور ماه آغاز می‌شود و دانشجویان نیمسال دوم تحصیلی ۹۷-۹۸ تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به دفاع پایان نامه‌های خود اقدام کنند.

زمان حذف و اضافه واحدهای درسی دانشجویان دانشگاه تهران برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۹ از ۱۳ مهر آغاز می‌شود و این مهلت ۱۵ این ماه پایان می‌یابد. ضمن اینکه امتحانات میان ترم دانشجویان نیز ۱۸ آبان آغاز می‌شود و تا ۲۹ این ماه ادامه دارد.

بر اساس برنامه اعلام شده دانشجویان دانشگاه تهران در نیمسال اول تحصیلی بتوانند از ۷ دی تا ۹ این ماه نسبت به حذف اضطراری خود اقدام کنند. همچنین کلاس‌های آموزشی دانشجویان این دانشگاه ۱۸ دی‌ماه پایان و امتحانات نیمسال اول تحصیلی از ۲۱ دی آغاز می‌شود و تا دوم بهمن ادامه دارد.

همچنین ثبت نام کلاس‌های آموزشی دانشجویان دانشگاه تهران از برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۹ از تاریخ ۵ بهمن آغاز می‌شود و این مهلت تا ۱۰ این ماه ادامه دارد. ضمن اینکه کلاس‌های آموزشی این دانشجویان نیز از ۱۲ بهمن جاری شروع خواهد شد.

بنابر اعلام دانشگاه تهران حذف و اضافه دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۹ از ۲۶ بهمن آغاز می شود و تا ۲۸ این ماه ادامه دارد ضمن اینکه دانشجویان این دانشگاه تا ۳۰ بهمن فرصت دارند نسبت به دفاع پایان‌نامه‌های خود اقدام کنند.

بنابراین گزارش، امتحانات میان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی دانشجویان نیز از ۱۶ فروردین سال ۹۹ شروع و تا ۲۷ فروردین ادامه دارد. حذف اضطراری دانشجویان دانشگاه تهران برای نیمسال دوم تحصیلی از ۳۰ اردیبهشت آغاز می شود و تا اول خرداد ادامه دارد. امتحانات این دانشجویان نیز ۲۴ خرداد آغاز و ۴ تیر ۹۹ پایان می‌یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024449

وب گردی

وب گردی